ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال به نوعی از بازاریابی اینترنتی گفته می‌شود که برای معرفی و تبلیغ محصولات از ابزارهای الکترونیکی و دیجیتال استفاده می‌کند.

سایت‌های اینترنتی، موبایل‌ های هوشمند و کانال شبکه‌های اجتماعی مانند تلگرام ابزارهای تبلیغات دیجیتال هستند.

شناخت رفتار مشتریان در دیجیتال مارکتینگ در مقایسه با بازاریابی سنتی از اهمیت بیشتری برخوردار است. ویواتل با ابزارهای مختلف مانند وب سایت و شبکه‌های اجتماعی رفتار مشتریان شما را تحلیل می‌کند تا تبلیغات شما را در زمان مناسب برای طیف وسیعی از کاربران منتشر کند تا بیشترین بازخورد را از آنها دریافت کند.

بازریابی محتوا Content Marketing :

بازاریابی محتوا٬ یکی از اجزای مهم دیجیتال مارکتینگ است. هدف این نوع بازاریابی این است که با کمترین و مناسب‌ترین کلمات، بیشترین تاثیر را روی کاربر بگذارد و او را مجاب به خرید محصول یا استفاده از خدمات شما کند.

تبلیغات از طریق بنر:

تبلیغات بنری نوعی از تبلیغات کلیکی است که فهم و درک آن برای کاربر راحت‌تر است؛ در نتیجه تاثیر گذاری بیشتری نیز دارد. به علت گستردگی و تعداد بالای نمایش در این روش علاوه بر افزایش کاربر، حتی اگر کلیکی صورت نگیرد میزان شناخت و آگاهی کاربران از برند شما بالا می‌رود.

این نوع از تبلیغات کلیکی مقرون به صرفه است زیرا شما بابت هر کلیکی که کاربر روی بنر انجام می‌دهد هزینه پرداخت می‌کنید. ویواتل بنر تبلیغاتی محصولات شما را در سایت‌های مرتبط با محصول‌تان قرار می‌دهد.

بازاریابی با استفاده از شبکه‏ های اجتماعی(Social Network Marketing

هدف این روش بازاریابی که از طریق شبکه‌های اجتماعی مانند فیسبوک، تلگرام، اینستاگرام و… انجام می‌شود شناساندن برند و خدمات شما به کاربران و ارتباط و تعامل بیشتر آنها با محصولات‌تان است. این شکل از بازاریابی که نوعی تبلیغات دهان به دهان نیز محسوب می‌شود با اشتراک گذاری کامنت‌های کابران تبلیغات شما را گسترده‌تر می‌کند.