پوش، ابزار قدرتمند تبلیغات دیجیتال

ارسال پوش

پوش نوتیفیکیشن یکی از مهم‌ترین ابزارهای بازاریابی دیجیتال در اپلیکیشن‌ها است. پوش، در کنار دیگر تبلیغات کلیکی وسیله‌ای است که با آن شما می‌توانید درآمد اپ و همچنین Engagement کاربران را بالا ببرید.

در مقایسه با دیگر روش‌های تبلیغات دیجیتال، پوش نوتیفیکیشن یکی از موثرترین‌ها است. برای مثال در قیاس با ایمیل مارکتینگ، پوش نوتیفیکیشن ۵۰ درصد بیشتر از ایمیل باز می‌شود. همچنین به علت دسترس‌پذیرتر بودن، کاربران اقبال بیشتری به پوش نشان می‌دهند. شرکت Localytics در آخرین آمارش نشان داد که پوش نوتیفیکیشن ها به طور متوسط میزان تعامل کاربران با اپلیکیشن را ۸۸ درصد بالاتر می‌برند.

ارسال پوش نوتیفیکیشن

 

البته میزان تاثیرگذاری پوش نوتیفیکیشن شما به عوامل مختلفی بستگی دارد. یکی از مهمترین آنها استراتژی شما در ارسال پوش است. مثلا اینکه چه موضوعاتی را برای ارسال پوش به کاربران انتخاب می‌کنید یا چه زمانی پوش را به آنها می‌فرستید. البته زمینه موضوعی اپ شما هم اهمیت زیادی دارد. Engagement اپ هایی با موضوع تجارت الکترونیک، موسیقی، سفر، خوراکی و … را می‌توان با پوش نوتیفیکیشن تا نزدیک ۳ برابر افزایش داد. البته باید به خوبی بلد باشید که در ابتدای نصب اپ، اجازه ارسال پوش نوتیفیکیشن را از اکثریت کاربران بگیرید.

یکی از بهترین روش‌هایی که با آن می‌توانید پوش های تبلیغاتی تان را به میلیون‌ها کاربر بفرستید استفاده از خدمات ویواتل است. در ویواتل ما شما را برای تهیه اثرگذارترین پوش نوتیفیکیشن ها یاری می‌کنیم و تبلیغات شما را به دست چند میلیون کاربرمان می‌رسانیم. پس برای نصب اپلیکیشن و یا عضوگیری کانال تلگرام تان می‌توانید روی خدمات ما حساب کنید.