
سئو کپی رایتینگ چیست؟
Category : اخبار ویواتل
سئو کپی رایتینگ چیست؟ برای اینکه در اینترنت و فضای آنلاین موفق باشیم و مخاطبان بیشتری محتوای ما را ببینند و مطالعه کنند. نیاز داریم که برای تولید محتوای خود به شکلی هوشمندانه عمل کنیم. چالش بزرگ بازاریابان محتوایی و بلاگرها تولید محتوا به شکلی است که هم برای موتورهای جستجو بهینه سازی شده باشد و هم همان چیزی باشد که مخاطبان در اینترنت دنبال آن میگردند.
یک نوشته برای اینکه مخاطبان را در فضای آنلاین جذب کند باید دو هدف کلی را دنبال کند: اول اینکه در دید و دسترس مخاطبان قرار بگیرد و دوم اینکه مشکل خاص آنها را حل کند.
اما چگونه میتوان چنین متنی با این ویژگیها تولید کرد؟ ویواتل به شما کمک میکند محتوایی تولید کنید که هم در نتایج جستجوی گوگل رتبه اول را داشته باشد و هم برای مخاطبان ترغیب کننده باشد.
به طور خلاصه، سئو روشی است که با استفاده از آن محتوای وبسایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه سازی میکنیم تا این محتوا در نتایج جستجوی نشان داده شده برای یک یا چند عبارت کلیدی، نسبت به وبسایت های دیگری که همان عبارات را هدف قرار داده اند، رتبه بهتری به دست بیاورد.
بهترین محتوا تا زمانی که در دید مخاطبان قرار نگیرد نمیتواند به کسب و کار شما سود یا منفعتی برساند. محتوای وبسایت باید همانجایی باشد که مخاطبانمان هستند یعنی موتورهای جستجو و به ویژه گوگل.
سئو کپی رایتینگ یعنی تولید محتوایی با ارزش و مفید که با رعایت اصول روی عبارت کلیدی خاصی متمرکز شده است. محتوای ارزشمندی که مخاطبان آن را در شبکههای اجتماعی نشر میدهند و بدین ترتیب درجه اعتبار و ارتباط صفحات وب را افزایش داده و به بهبود و افزایش رنک گوگل کمک میکنند. برای بهبود و افزایش رنک وبسایت در گوگل باید با اجزای الگوریتم رتبهبندی و رنکیگ گوگل آشنایی داشته باشیم.