مخاطب محتوای شما را نمی‌خواند؟ چرا؟ (قسمت اول)

  • 0
بازاریابی محتوا

مخاطب محتوای شما را نمی‌خواند؟ چرا؟ (قسمت اول)

اگر روی بازاریابی محتوا سرمایه گذاری خوبی انجام داده‌اید و محتوای با کیفیتی هم تولید و منتشر می‌کنید ولی هنوز بازدیدکننده زیادی برای محتوای خود جذب نکرده‌اید حتما مطالعه موارد زیر می‌تواند برای شما مفید باشد.

  • برنامه ریزی خوبی برای بازاریابی محتوا ندارید

اگر کسی محتوای شما را نمی‌خواند، ممکن است جایی در مرحله برنامه ریزی برای بازاریابی محتوا کوتاهی کرده باشید. مثلا ممکن است بدون برنامه‌ریزی قبلی اقدام به بازاریابی محتوا کرده باشید یا اینکه هنگام برنامه‌ریزی فقط روی چند بخش تمرکز کرده‌اید و بقیه بخش‌ها را نادیده گرفته باشید. یکی از تخصص‌های ویواتل تبلیغات گسترده برند، محصولات و اپلیکیشن‌های موفق است. برای بازاریابی محصولتان می‌توانید از کارشناسان ویواتل کمک بگیرید.

 

بازاریابی محتوا

  • محتوای شما خود محور است، نه مخاطب محور

اگر قسمت عمده محتوای شما شامل معرفی محصولات جدید یا ویژگی‌های خدمات و یا تبلیغ برندتان است راه را اشتباه رفته‌اید و به احتمال زیاد به زودی مخاطبان خودتان را از دست خواهید داد. شما باید روی مخاطبان خود تمرکز کنید و اگر بیشتر از ۲۰ درصد از محتوای آینده شما روی خودتان تمرکز دارد، باید دوباره به تقویم محتوای خود برگردید و آن را تغییر دهید و شروع به تولید محتوای با کیفیت و مخاطب محور کنید.

  • محتوای شما به درد نمی‌خورد

شاید فکر می‌کنید محتوای شما خیلی خوب و مفید است و از این نظر هیچ مشکلی ندارید، اما ممکن است که محتوای شما اشکالاتی داشته باشد که از آن مطلع نباشید. اگر نمی‌دانید مشکل محتوای شما از کجاست شاید در انتخاب تیم تولید محتوای محصولتان دقت نکرده اید یا اینکه مسئول تولید محتوای برند شما درک درستی از برند‌تان و ارائه محتوای با کیفیت ندارد. از یک متخصص تولید محتوا بخواهید در مورد محتوای برند شما نظر بدهد. گاهی به نظر یک نفر بیرون از برند خودتان احتیاج دارید تا با دیدی متفاوت و به دور از هر نوع طرفداری به محتوا نگاه کند و واقعیت را به شما بگوید. از نظرات این فرد متخصص کمک بگیرید و محتوای خود را طوری تغییر دهید که به درد مخاطب بخورد. کارشناسان ویواتل در این زمینه می‌توانند به شما کمک کنند.

برای خواندن قسمت دوم این مطلب اینجا کلیک کنید.


نظرات کاربران